Bye, bye 2015

 
Wow, för mig känns det helt sjukt att det redan är 2016. I mitt huvud är det på något sätt fortfarande inprogrammerat 2014, trots det numera är 2 år sedan(!!) Nåja, kanske skulle jag ha börjat inlägget med ett gott nytt år istället, för det hoppas jag verkligen att det blir. 2016 kommer hur som helst bli ett år att minnas, det tror jag verkligen, sen om det blir positiv eller negativt återstår ju att se. Precis som alla andra tänkte jag nu rabbla upp mina mål för i år.
  •  Att jag ska börja tro på mig själv. Detta är något som jag aldrig varit bra på. Jag trycker ofta ner mig själv och tycker ofta att det jag gör inte är tillräckligt bra. 
  • Vara tacksam och inte ta saker förgivet.           
  • Jag måste sluta jämföra mig med andra. Detta är så svårt, men jag har insett att man tjänar ingenting på att göra det, ingenting. Det får en bara att må dåligt.
  • Lägga mer tid på fotograferandet. Det är ju verkligen så himla kul att åka iväg till hästtävlingar, eller till kompisar etc och fota. Sen vill jag såklart utvecklas och bli bättre.                                                                                                                                                 

Kommentarer



Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


Länk till din blogg:


Skriv din kommentar här: